Sabtu, 14 Januari 2012

im happy by yourside(episode 5)

im happy by yourside(episode 5)

(Tujuh bulan kemudian)

"Im tired and too damn sick of you Fiqri!too tired asyik nak gaduh dgn awak je..awak paham tak!!"Jerit Nisha ketika dia dan Fiqri bergaduh lagi untk kesekian kalinya sejak mereka berkahwin.

"Oh~tired awak je yang awak fikirkan hah!!awak fikir saya tak letih ke asal jumpa dgn awak tak pernah nak aman asyik bergaduh je.give me a break Nisha please!!"pekik Fiqri pula.

"Rimas??siapa yang mulakan pergaduhan ne dulu hah?!?sejak kita kahwin tak pernah aman sampai hari ni tak pernah aman Fiqri.TAK PERNAH!!kalau mcam ni lebih baik kita berpisah sahaja!!"Kata Nisha.

Fiqri terdiam,terasa bdanya ringan seperti melayang2 bila mendngar kta2 Nisha tadi.Dia terus meningalkan Nisha sendirian diblik tamu.

Nisha terduduk dkerusi,dia pun tidak tahu mengapa kata2 itu boleh terlepas dari mulutnya.Mungkin dia sudah letih menangani masalah rumahtangganya bersama Fiqri.

Semenjak mereka dsatukan,mereka tidak pernah sefahaman,tidak pernah sekata dan hanya pergduhan yang selalu trjadi.Dimanakah lagi kebhagiannya?sehingga terfikir mungkin perpisahan adalah yang terbaik untk mereka berdua sekrang?

Bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan