Sabtu, 14 Januari 2012

Im happy by yourside(episode 12)

Im happy by yourside(episode 12) 

Beberapa hari kemudian.

"Asalamualaikum cik Nisha,sorry menganggu pagi2 begini..tapi saya ada hal nak bincng dgn cik Nisha tntang kes penceraian tu" Kata Daniel sewaktu dia menelefon Nisha.

"Walaikumsalam Cik Daniel,tak apa..saya pham..okey kalau mcm tu kita jumpa tempt kita hari tulah..macmana?"Balas Nisha beserta usulan.

"Okey kalau mcmtu,saya tunggu cik Nisha disana ajelah..sampai jumpa nanti bye.."Jawab Daniel pula lalu mematikan talian.

Nisha bingkas bngun lalu terus mandi dan bersiap untuk brjumpa Daniel.

"Aik Nisha pagi2 siap ne nak kmana?"Tanya Datin Faridah apabila melhat Nisha yg bru turun dari tingkat atas.

"Nisha nak keluar ma..nak jumpa lawyer Nisha."Jawabnya ringkas sambil meluru ke pintu utama.

"Eh..tak sarapan dulu ke?"Tanya ibunya kembli.

"Tak apalah ma..Nisha b.fast kat luar je..keyh..bye ma"Balas Nisha terus menutup pintu rumah.

Datin Faridah hanya mengelengkan kepala melhat karenah anaknya itu.

Setiba di parking lot brhampiran tmpat yg djanjikn brtemu dgn Daniel,Nisha terserempak dgn Fiqri.

"Awak buat apa kat sini?"Tanya Fiqri apabila mlhat Nisha keluar dari keretanya.

"Bukan urusan awak"Jawab Nisha ringkas.

"Woawoahoho~bukan urusan saya??Agaknya awak ne dah ada wire yg shoot kut kat dalam kpala awak tu sampai awak lupa"Balas Fiqri.

Nisha menjaling Fiqri dgn tajam sekali lalu berkta"Awak ne kan kalau tak cari gaduh,tak sahkan?saya nak buat apa ke saya punya sukalah..dah tepi..dahlah mood saya rosak pagi2 ne mengadap muka awak..mana saya pergi ada jee muka awak.Menyampah tau tak!"

"Eh..eh stop..stop!apa awak ckap?menyampah??sedapnyer mulut awak ckpkan..saya kena tau kmana awak pergi sebab awak tu masih isteri saya tau tak."Balas Fiqri.

"Suka hati awaklah nak ckap apa..tapi hakikatnya sebentar lagi kita akan becerai faham..dah tepi..menyebok je.."Kata Nisha sambil berlalu meningalkan Fiqri yg terkebil-kebil.

"Adakah patut dia ckap aku menyebok.."Kata Fiqri seorang diri lalu masuk ke kereta dan memandu keluar dari situ.

Bersambung...     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan