Sabtu, 14 Januari 2012

im happy by yourside(episode 4)

im happy by yourside(episode 4) 

Keesokan harinya,Fiqri cuba untk meminta maaf kpada Nisha tntang apa yg berlaku malam tadi.

"Nisha..saya nak minta maaf tntang hal malam tadi.."kata Fiqri memulakn perbualan.

"Awak tak salah fiqri,kita tak salah sebnarnya~cuma kita mnjdi mangsa keadaan.Kita dsatukn tanpa kerelaan.."balas Nisha.

"Aku tak pernah mnyesal khwin dalam waktu mcmne Nisha.Aku tahu selama ni aku jadi suami yg tak baik.Kita asyik brgduh,tapi mgkin sudah msanya untk kita memulakn yang baru.."Kata Fiqri.

"Tidak Fiqri..lebih baik kita berdua menjalani hdup masing2 shaja untuk waktu ne..sya tak boleh paksa hati saya untk trima awak..saya haraf awak pham.."Kata Nisha lalu pergi keluar untuk pergi kerja.

Fikiran Nisha terlalu kusut waktu itu,konsentrasi trhadp krjanya pun kurang disebabkn memkrkan hal rumah tngganya.
Akhirnya Nisha mengmbil kputusan untk brjalan 'shopping'untk menenangkan fikranya.

"Maaf..tak sengja"kata Nisha sewaktu dia trlanggar bahu seorang lelaki ketika dia sedang leka melhat2 brang d sebuah butik.

"Tak ada masalah..it okay"balas lelaki tersebut dgn meleparkn senyuman yg manis.

Nisha berlalu,namun lelaki tadi memangilnya.Nisha berhenti dan menoleh semula kearah lelaki trsebut.

"Maaf brg cik trjatuh tdi"Katanya sambil menghulurkn brg Nisha yg trjtuh tdi itu.

"Oh..thank you..sebab bgi brg ne pda saya.."Balas Nisha smbil mgambl brg itu.

"Emm..saya Daniel..cik sedari?"Sapa Daniel memperknalkn dirinya.

"Erm..saya Nisha..sekali lagi terima kasih sebab pulangkn brg ne"blas Nisha smbl mengukir senyuman.

"it okay..small matter je..btw ne kad saya kalau cik Nisha perlukn peguam crilah saya"balas Daniel smbl memberi kad peribadinya.

"Oh..jdi cik Daniel ne pguamlah yee..okay kalau ada papa nanti saya akn call cik Daniellah"seloroh Nisha.

"Haha ok saya tunggu,em okaylah cik Nisha saya minta diri dulu ada benda nak kena uruskn"Kata Daniel.

"Okay me too..slamat perknalan cik Daniel.."balas Nisha.

Nisha meneruskan'akitivi shopingnya'sehngga malam brulah dia pulang kerumah.


Bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan